fredag 30 maj 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig



******************************GOTT**************
Mamma kom i e.m. med 1 liter svenska jordgubbar, det var supergott. Vi satt ute o njut av det fina vädret o drack lite gott. Fick sms av Jennifer som var på väg hit till Tesse, ville så gärna träffa henne men Benza skulle iväg så det gick inte. Men vet ni vad min underbara mamma säger? Att dom kunde vara hos barnen så jag kunde gå ner o träffa Jenza, gissa om jag blev glad. Vi träffas ju inte allt för ofta jag o Jennifer så det var ett glatt återseende. satt o snackade skit o hade allmänt trevlig. Oh jag saknar henne redan, älskar henne så mycket. Vi kan vara ifrån varandra hur länge som helst o när vi träffas igen känns det som om det var igår.

1 kommentar:

MLE sa...

Fy fan vad jag ser munter ut :-)-puss