onsdag 28 maj 2008

Vår lilla familj


Var hemma ifrån jobbet idag me men imorgon ska jag tillbaka igen. Känner mig lite starkare nu blir nog bättre till helgen. är ledig fredag, lördag, söndag o måndag, men som vanligt när jag är ledig blir det ett extra "möte". Jodå fredag mellan 1 o 4 jiiiipppiiiii.
Satte mig ner innan idag o kollade på våra egna inspelningar, från när Melwin var liten. Det blev mycket skratt, gråt o ångest. Skrattade åt lille M som var så rolig, gud vad vi lärde honom mycket skit. Gråt för att tiden har sprungit iväg o att se min lilla goa svärfar igen. Ångest för att man ser ut som man gör nu.Har aldrig tänkt på det innan med jag har verkligen åldrats, har alltid känt mig ung. Nej jag kan inte tänka på det mer behöver inte ha mer att få ångest över:-)
Satt där i min ensamhet o drömde mig tillbaka till blöjor, välling, kräk, sömnlösa nätter, tidiga mornar. För en liten liten stund längtade jag tillbaka. Men när pojkarna borstat sina tänder o lagt sig i sina sängar o ligger o lyssnar på sagor(själva) då är det rätt skönt att leva i nuet.

Inga kommentarer: