torsdag 22 maj 2008

SOL SOL

Ännu en dag med toppen väder, gud va det är lätt att leva då. melwin ville gå hem själv idag men är lite osäker på det. Så vi möttes på halva vägen i vår diskussion i morse. vi ska gå ner till bilisten jag o Ozzian så kommer han dit, ska köpa varsin glass till dom. Sen kan vi gå i lugn o ro hemåt.
I vintras kännde jag för att sälja huset o köpa något närmre by, det var det som var det negativa även när vi kollade på hus. Har ju inget körkort så det har ju blivit ett antal mil man har gått dom här åren, i ur o skur. men nu när Benza började jobba igen så till min stora förvåning gick vi ner till byn på ett kick. Tänker ju inte alltid på att barnen blir ju större o får längre ben:-)
Fuskar fortfarande lite med vagn till O tycker att det är lite väl långt att gå, fast han traskar på så blir han trött ibland( o så är det skönt att lägga varorna i den).
Idag ska vi vara på csk kl 15.40 med O. Han vägrade att kolla hörslen här nere på vårdcentralen 3 eller 4 gånger. Benza har redan varit en gång på csk med honom, men där gick det inte heller. Vet inte var han fått sitt envisa ifrån, har ju mitt kvar.
Får väl köpa något i stan till barnen att äta för sen är det inskrivning på simmskolan till M o sen har han öppethus på skolan, så dit ska vi o kolla in deras konstverk o fika.
Sen är det sängen för kidsen för imorgon går vi kvart över 6, lämning hos dagmamman sen fritan o sista anhalten Lindgården. Känns lite som om jag också får hoppa i säng tidigt.

Inga kommentarer: