onsdag 21 maj 2008

Ännu en dag har gått....

**********************Mysbild på berra bus & min älskling**********************Var hittade man oss på andrees 30-årsfest?
*******************När man talar om trollen, sitter han här
***************************Jo jag hade faktiskt jätte trevligt
Idag hade vi möte på jobbet, fick anton till att passa barnen tills Benza kom hem annars hade jag fått stanna hem från det. Tack lille Anton att du ställer upp. Det är så skönt att ha en familj som man kan lita på i vått o torrt. Jag är en väldigt familjär person tror inte att jag hade kunnat flytta ifrån dom. Eller det är klart Thailand är ju aldrig fel:-)
Nej, jag älskar nog min familj för mycket för det, tänk att inte kunna gå hem till mamma när man behöver tröst eller en axel att gråta mot eller till en underbar syster jag aldrig skulle kunna vara utan. Herre gud Emelie våra telefonräkningar hade man nog inte kunnat lösa, när vi ibland ringer till varandra 3 gånger om dagen. tänk då hade jag fått röka själv.
Nu är jag ju här o inte där.
Så nu får jag släppa tankarna o återgå till vardagen, vilket betyder supertrötta barn o en fotsvettluktande mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

du får gärna fråga mig om barnvakt!!
De är ju lätta att passa och jag ställer gärna upp det hoppas jag att du vet.
Kram