onsdag 7 maj 2008

Nu är den slut

Vilken dag äntligen är den över, trodde aldrig det!
Har jobbat idag, var så duktig o bakade 2 kladdkakor,blev faktiskt goda. Den ena fick pensionärerna o den andra hade vi på schemamötet. O mitt schema blev faktiskt riktigt bra, ska ju bara vara ledig i 2 veckor i sommar men la mig ledigt 3 dagar innan o 2 dagar efter, o det gick igenom, kanon. Ser redan fram emot det, längtar efter att vara ledig med pojkarna o njuta av varandras sällskap.
Vi kollar just nu på pool, det är ett måste för jag hade inte tänkt fara o flyga när jag är ledig. Jag måste säga att jag har blivit riktigt hemmakär, älskar mitt hus o min lilla trädgård. Men mest älskar jag min lilla smågalna familj. Min lilla gubbe som älskar mig fast jag är så himla slarvig o som står ut med mina ständiga ideer, mina speltokiga småkillar som retar galfeber på sin mamma med sina bråk o tragg. Sen har vi ju min nakenfis som skulle kunna käla ihjäl mig o lille Berra som skulle kunna gasa ihjäl mig med sina fisar.
Känner mig som världens rikaste männinska, vem behöver pengar när man har kärlek.

Inga kommentarer: