lördag 24 maj 2008

Schlagerkväll

Jaha då var det schlager igen, vi startade en liten tradition förra året jag o Melwin, vi sminkar upp oss o tar på oss massor av smycken, kvällen till ära. Visst är vi snygga?!?!?!?!?!?!
Jag ser så där lagom flotig o sleten ut. Har hjälpt Malin i affären idag, det är ju våryra i byn.
Så fruktansvärt roligt, o jag gjorde inga jag menar verkligen inga felslag idag:-) Det märks att alla i byn är lika tidiga som jag med morsdags presenter, det var många som hade panik idag.
själv kommer jag inte att få något, fick ju Zlatan förr förra året, o då sa Benza att nu blir det inga fler presenter förrän barnen kan köpa själva. Så det är väl bara att vänja sig.
Nu ska jag plocka i ordning i sov rummet för sen ska vi ligga där allihop o heja på Charlotte o mysa med något gott. Älskar att göra det med pojkarna o dom lika så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är jättefina!

MLE sa...

Wow va fina ni e!!!

♥Ida♥ sa...

villken härlig tradition ni har. Blir me sugen på att sminka Milton. Men de får vänta några år. hihi kramar ida