torsdag 8 maj 2008

Underbar start

Önskar att alla dagar kunde börja som denna. Allt gick bra med morgonarbetet med barnen, dom var på strålande humör vilket smittades av till deras mamma. när dom åkt iväg till skola o dagmamma tog jag trädgårdsböckerna o gick ut o satt mig i solen. Där satt jag o gjorde inte ett skit. Jo jag tvättade några maskiner tvätt, men det är inget jobbigt.
Det tråkigaste var att behöva ta på sig jobbakläderna o sticka till jobbet vid halv 2, men nu har jag gjort min kväll, har bara imorgon kvar sen ska jag hålla helg. Vädret ska ju bli toppen så det blir trädgården, ska ligga både i rabatterna o på filten. Är så lycklig nu när vintern är över, måtte den aldrig komma åter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om bara alla dagar kunde vara så smidiga =)... ja, kan vi inte göra en namnunderskrift och skicka in till moder jord.. så hon bara ger oss sommar hädanefter? ge hit en penna =) hihi