söndag 25 maj 2008

Mors lilla dag

Gårdagen blev inte riktigt vad vi (eller jag) hade tänkt mig, bäddade mysigt i sängen medans Benza var i byn o handlade kladd, så långt gick det bra. men sen när han kom hem började han o kidsen spela tv-spel. När klockan närmade sig 9 kallade jag o frågade om någon kanske ville titta på ESC med mig. det var tyst från M:s rum,O kom o tog en karamell, sen var jag då själv igen. Hoppade ner lite mysigt o kollade in tvn sen blev det svart. Somnade som en klubbad säl, trevligt.
Men gott sov jag hela natten lång tills den j...a klockan ringde o det var dax att sticka till jobbet.
Slutade vid 4 o då bar det av till lilla Svärmor o fira morsdag med grillning, supergott.
Kom hem vid 8 nu ikväll, då nattade jag barnen o sen gick jag till min lilla mamma, vi gav henne ett halsband hon blev jätteglad. Fick en present av Emelie också en bok där hon har skrivit om mig, puss på dig min ängel.
Själv fick jag en berlock till mitt nya armband, ett hjärta där det står Mom i, tack mina små hjärtegull, mamma älskar er så.

Inga kommentarer: