lördag 10 maj 2008

Underbara fredag:-)

------------------------trodde aldrig den skulle ta sig efter min klippning
---------------------------------Äppelblom
--------------------------------- Hoppgalna!!!!!!
----------------------------------Mina älsklingar
---------------------------------- Vovsingarna
---------------------------------- Första kvällen i uterummet

Ja igår jobbade man i denna väldiga värme, men det är gott så tro inte att jag klagar. Va helt slut när jag kom hem, men tog mig ändå ork till att städa av huset. Tänkte mest på att jag skulle slippa det nu när jag är ledig. Vi fuskade lite igår o beställde mat o efter det blev det stutsemattan som gällde, fattar inte var barnen får sin energi ifrån, kanske ifrån mig för jag har mycket lite av den varan.
Mam, Thomas o Jonas kom en stund, så vi satt ute i uterummet för första gången. det var supermysigt, vi drack vin o snackade skit hela kvällen. Det enda negativa är nog dom j...a myggen, det känns i halsen idag, fick ju röka o röka för att hålla dom i från oss.

Idag har jag o Benza varit flitiga, har gjort vid vårt gamla trädgårdsland, har byggt en ny rabatt där vi ska ha lite jordgubbar o kanske blåbär. Jättefin blev den. Sen ska vi så gräs på resten.
Nu väntar duschen för hela familjen sen blir det grillning hos mam, mycket trevligt.

2 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

De e så vackra blommor på ditt träd nu. O gud va goa hopp bilder på familjen =).. kramar ida

MLE sa...

Jag älskar er!!!