fredag 13 februari 2009

Sitter här o skriver medan nagellacket ska torka, lilla blev det, lite av en favoritfärg den vit,svart o grön. Så nu vet ni det, kul med onödig fakta ibland.
Min goa Benza kom precis hem efter ungefär 13 timmar på jobbet, han är så duktig min lilla make, men någon måste jobba mer än heltid, hihi, själv jobbar jag ju bara halvtid än så länge.
Så nu blev det lite glitter oxå på naglarna, gud va tjusigt. Ibland önskar jag att jag hade ett jobb där man kunde ha "vanliga" kläder få ha långa, målade naglar, men tyvärr stämmer inte det in med hygien reglerna i kommunen, så när man är ledig får man frossa i det.


Tränade ju wii fit innan, alltså gud va roligt, tänk att ha kul när man tränar, får väl se om någon vecka om det ger resultat. Hoppas verkligen det för det behövligt.

Inga kommentarer: