torsdag 12 februari 2009

kommunen sparar....

o sparar, då ska man gå en man kort på avdelningen, bra? Näh inte alls. Ska säga det att min hjärna fick sig en riktig smäll idag. Tål inte stress som förr, hjärnan blockerar sig, jag glömmer, blir yr, mår illa o svettas som en gris. Men jag överlevde, men det känns som om någon har klubbat ner mig i sängen, hihi.
Nu är man ledig till på måndag morgon, o helgen är fullbokad.
*fredag till mam o Thomas o umgås
*lördag ridning, till kyrka på bröllop, sen ska vi passa Thea o Alice över natten, ska bli spännande o kuligt
*söndag behöver jag nog vila lite, sen ska pojkarna åka till lilla svärmor som är snäll o har dom över natten.

Nu sticker det i ögonen, ska bara villa ögonen en stund :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, man kan ju spara på bra sätt och dåliga! usch