tisdag 24 februari 2009

I natt jag drömde...........................

Jo i natt gifte vi oss igen, oh det är ju helt underbart det här med att gifta sig, känna sig som en prinsessa för en dag. Ha alla nära o kära vid sin sida o dela denna dagen med dom. Önskar man hade haft råd att gifta om sig i alla fall vart annat år. Visst va vi fina, min lilla man o jag:-)




Idag ska vi till min lilla svärmor o hjälpa henne med lite rensning, tänk om jag hittar något roligt, hoppas, hoppas.
Igår provsminkade Jenza mig o gud va fin jag blev, vi bestämde vilken färg det skulle bli på ögonen, tänker inte avslöja något, men det blir super coolt. Ikväll är det Emelies tur, spännande.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gudomligt vackra!

MLE sa...

Vad e de för toka som står i bakgrunden haha!!
Ja ikväll e de jag SPÄNNANDE!! Hoppas att ni hittar mykke kul hos A!!Puss ses sen

Hanna sa...

suuperfina =).. hoppas jag oxå får vara med om det nån dag i framtiden hihi. Lycka till med rensning idag

Unknown sa...

Åååååååååå ni var verkligen super fina!

Emma sa...

Tackar ni är så snälla!