söndag 15 februari 2009

Lycka.....

Vad är det med mig o bröllop. Trodde jag skulle börja storböla i kyrkan men lykades hålla det till små snyftningar o en o annan tår.
Det var ett mycket fint bröllop o jag önskar Peter o Ramona all lycka i framtiden.

Jag o flickorna började vår mys-kväll med att äta, jag nudlar o dom hamburgare, men det var nog godast med min mat :-)
Vad gjorde vi mer? Jo vi åt rosa tårta, hjälpt alla barbie att bli fina, dom skulle nämligen gå på bröllop.
Vi har också löst lite världs problem, vi kom på att fisa det luktar väldans illa.
Sen låg vi på soffan, först jag sen två små förkylda töser på mig. Det blev en massa kramar o även pussar.
En gång sa Thea att hon saknade mamma o pappa o det var när dom skulle sova, men efter 2 böcker å var det borta, hon somnade gott i sin säng, o lillasyster hon somnade på 2 sekunder.

Det var en underbar tjej-kväll vi hade, och jag tror om vi får bestämma så gör vi nog om det igen.

Det blev tyvärr ingen bild på brudparet (alldeles för mycket folk) men det blev dock en på fina Nimnim.

Det är inte varje dag man ser Lotta så här uppsnofsad, men fin det är hon alltid.

Sjuklingarna

2 kommentarer:

MLE sa...

Åh det låter som en toppenkväll!!!
Puss o kram

Anonym sa...

Tack älskade vän för att du alltid ställer upp!!! Barnen helt saliga efter din helkväll här.. Barbie har fortfarande bröllop!!
puss/Lotta