måndag 2 februari 2009

Förälskad...........


Jag blir väldigt lätt förälskad, inte i människor för det finns bara en för mig, det kan vara en underbar tavla, en lite glasskål, ett stort skåp eller en låt.
När det gäller musik finns det nog bara en STOR förälskelse, hallelujah. Den blir aldrig tjatig, tråkig den är alldeles alldeles underbar. Hade jag nu vetat hur man lägger in en film hade jag gjort det, men där fickjag ge mig, hihi, jag är bra på mycket med inte allt.
Så nu sitter jag i sängen så där lite små förälskad o lyssnar på KD Lang`s variant av sången, o försöker blogga.
Är så imponerad av alla som bloggar varje dag, jag har kommit på att jag har nog ett fruktansvärt tråkigt liv, förjag känner att jag har inget att blogga om ibland, och ibland är det bara för tråkigt att göra det. Men det är roligt att läsa i andras, tycker att man finner lite inspiration i livet i det.

1 kommentar:

MLE sa...

Vilket fint kort, alla vet vi ju hur lille Melwin kommer att se ut när han blir stor :-). Pussis på dig