torsdag 5 juni 2008

M:s skolavslutning






Tänk va tiden går, idag slutade Melwin 1:an, man blir lite sentimental. Tina hämtade mig lite över 8 vi skulle hämta tårtorna, stressigt värre men dom kom fram.
Benza fick problem med cabben vi lånat till Patrikts student så dom kom precis i tid, blev faktiskt lite nervig(inget ovanligt)Det var mycket folk i kyrkan o jag höll på att böla (inte det häller något ovanligt) Sen fikade vi på skolan o åkte hem. Lagom avslutning tycket jag.
Nu har vår pool precis kommit, 10 stora låder så Benza o pojkarna har att göra när jag jobbar helg;-)
Nej nu drar vi till nästa fest:-)

2 kommentarer:

MLE sa...

Herre gud här sitter jag o bölar, är såå stolt att få vara moster till två så underbart vackra pojkar-Kram Moster E

Zazza sa...

Finns det något mer underbart än första skolavslutningen? Själv bölade jag varenda en jag var på. Tiden går snabbt och vi måste komma ihåg att njuta av varje sekund. (bra eller dålig)Tykte det var så trevligt i går hos Kalle.
ZAZZA