tisdag 10 juni 2008

Bloggbrist

Nu när Benza ska börja ligga ute i veckorna kommer jag att ligga back med skrivandet, fast det gör jag ju redan, hihi.
va ju i Hanaskog igår med systramin, det var ju inte sista gången jag eller rättar sagt vi besöker den affären,tog nogoss 1 timme att gåigenom allt. Det blev många goa skratt o lite nostalgi att gå där. Vi blev så exalterade(?) när vi steg innanför dörren att vi blev både kissig o det andra, men vi lugnade oss. Paradiset för för 2 tokar som vi. Hittade en ost/smör kupa i glas o ett tidningsställ men hade man mer pengar skulle jag nog kunna tömma stället:-)
Imorgon är det jobbedag igen o man har varit ledig i 2 dagar, men som tiden redan springer iväg så är det nog snart lördag ovi ska få gå på bröllop. Hoppas på fint väder fast lite regn i brudkronan ska ju bringa tur. Men vem behöver tur när man har kärlek.

1 kommentar:

♥Ida♥ sa...

Det är ju så härligt och fynda på secondhand. O jag håller med om att man skulle kunna göra av med massor me pengar på sånna ställen. hihi. kramar ida