måndag 2 juni 2008

Medelhavet

Detta väder, detta väder känns just nu som om man är vid medelhavet o det är ju inget fel på det. Benza efterlyste vår pool idag o som vanligt när vi beställer något så blir det något fel på vägen. Vi får hoppas att den kommer snart innan vädret blir sämre, men jag hade önskat att den redan hade varit här, då skulle vi ligga där o plaska hela dagarna.
Var o fikade hos Lotta idag o barnen lekte en stund, se så goa dom är:-)
Mitt på dan däckade Ozzian på soffan så jag passade på att slänga mig på sängen o kollade på Juno vilken bra film, rekomenderar den varmt. Lyckades somna i eftermiddag o vaknade hastigt gick på toaletten tittade mig i speglen, tänkte att jag glömde nog att tvätta av mig sminket. Gick ut i köket då kommer plötsligt Melwin in genom dörren. Då fattade jag först att det är ju kväll o klockan var halv 5. Fattar fortfarande inte det riktigt, trög mamma.
Denna helgen har nog kört slut på mig:-)

Inga kommentarer: