söndag 3 juni 2012

Halv dåligt humör....

& kli i loppefingrarna.
Så började min söndag!!!

Lillebror har haft 2 jobbiga nätter
& då dras tyvärr mamman oxå med.
Mannen körde sin små sura fru
till Zookrogens
Antik & Loppis
precis utanför byn.

 En halv timme/tre kvart senare
känns det lite bättre.
Leta & gräva efter små skatter
får mig att må bra:)
Ungefär som att få va i trädgården
& pula.

Hittade lite smått & gått till
lille S:s rum.
Älskar Elsa Beskow:s bilderböcker
så till min stora glädje hittade jag 
Petters & Lottas jul i nästan
nytt skick & bara för en 10:a.

Blev lite små ramar oxå
& en liten liten hylla.

Benza fyndade faktiskt oxå !!
En grensax
 (tror jag att det heter).

Nej om man skulle ta tag i sitt liv =)
Små längtar till kvällens grillning
& till ett glas rött.
Ha det fint mina vänner!
Kramen/Emma


Inga kommentarer: