fredag 6 mars 2009

Tyskland tur & retur


******Här tar Tina & jag varsin chokladmjölk med rom, muma!****


Vilken grupp man jobbar i, dom är lika galna som jag, hihi. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Roligast hade vi nog när vi helt plötsligt började planera vårt jul uppträdande, (det är vår avdelnings tur i år) det kommer lätt att slå förra årets, vänta bara.
Sen hade vi live uppträdande i bussen också, en äldre man i sina bästa år, fruktansvärt traggig i emellanåt, men han gav oss ett o annat skratt också. Men dom andra (pro-)resenärerna kommer nog aldrig klaga på ungdomarna något mer:-)
Mådde inte illa en enda gång tur att jag tog tablett, men gud va det gungade på båten, vi passar liksom inte ihop, jag o båtar.
Handlade faktiskt inte särskilt mycket, men lite smått o gott blev det. Pojkarna hade beställt godis, så det handlade jag också.

Nu ska jag gå och träna en stund eller det får nog bli lite extra idag, åt inte särskilt nyttigt igår, sen ska jag hjälpa Nimnim o Jimpa att duka o göra fint till festen imorgon. Ikväll kommer min lilla älskling hit också, det blir en Emza- o jenzahelg.

1 kommentar:

MLE sa...

Kan tänka mig att ni hade roligt!!
Du e så snäll som vill hjälpa din syster med dukningen, tänk att jag har allt under kontroll o jag e LUGN!! Helt sjukt hehe