onsdag 4 mars 2009

Onsdag....

Igår va mamma snäll o passade pojkarna några timmar så jag o Benza kunde åka till staden, fixade Melwins klocka, va på thai asian livs o handlade massa trevligt o sen gick vi runt o kollade glasögon till Benza. Vi vet inte än om han behöver glasögon, men domen kommer i morgon. Måste säga att jag trodde faktiskt inte han skulle passa i det, men han var riktigt snygg min lille man.
Sen åt vi god mat o tog oss ett glas vin hos mam o Thomas o mys en stund.
Idag ska jag lämna Ozzian samtidigt som Melwin, han ska på teater med dagmammorna,så då ska jag passa på att gå över till mormor o hjälpa henne att vara smakråd på kläderna hon ska ha på festen, får kolla så hon har tagit sina droppar i ögonen annars får jag hjälpa henne.
Sen måste jag förberedda för resan till Tyskland, ta ut pengar o så. Köpte åksjuketabletter igår så jag ska nog överleva, hoppas jag.

Inga kommentarer: