måndag 16 mars 2009

Igår blev det vin hos kusin vitamin


Igår va jag hos Malin hela dagen o slappade o hade det gott. Crille o Stoffe tog med Ozzian o Myra på bio, Pettson o Findus, svärmor ringde o bjöd Melwin på bia i sibbhult, alla va så snälla igår.:-) Sen bjöd Malin på världens godaste lasagne.
Idag har det varit jobb, o så lämnade jag båda barnen idag, annars brukar Benza lämna O. Vi var tidiga idag så jag o M gick i lugn o ro till fritids o pratade om favorit ämnet just nu, sommaren o vart vi ska åka med husvagnen. men vi är nog inte ensamma om att längta till våren o sommaren, eller? Vi behöver nog alla ljuset o värmen för att må bra, man blir lätt deppig nu när det är mörkt o tråkigt, ja blir det i alla fall.
Imorgon ska jag hjälpa Malin lite i affären när hon hämtar varor i Osby, ska bli jätte roligt, det var ett tag sedan nu o jag har saknat det. Lite annorlunda från Lindgården.

1 kommentar:

MLE sa...

Jo det e ju lite skillnad på jobben hihi. Då kanske du kan kolla present?? Kramen