måndag 29 september 2008

Han är min


Ja jag kan inte säga det nog men min underbara lille make är fantastisk. Idag var han på anställnings intervju vid 9 i stan o kom hem vid halv 11 igen, ändå körde han in mig till stan o min nya doktor, vid 12. Sen gick vi o fikade med emelie o jimpa på duvanders, jätte mysigt.
Sen väntade han tålmodigt vid min sida när jag försökte hitta ett par vinteskor. Han sprang runt i letade, hjälpte mig på med dom, hjälpte mig att försöka stänga ALLA stövlar jag provade. Kom på en sak, har alldeles för tjocka vader för stövlar, så det blev ett par korta boots, skitsnygga.
Jo jag har fått en ny läkare, eller ny har väl aldrig riktigt haft någon, alla som vet hur brobyvårdcentral är fattar. Han var jätte trevlig o det gick bra, har fått min medicin utbytt, skönt med någon som lyssnade o inte trodde man var knäpp.

2 kommentarer:

MLE sa...

knäpp var det ja, du e inte det minsta knäpp. Jag älskar dig och är glad att du hittat en människa som förstår dig. Det finns många läkare men få som är RIKTIGT bra. inb. korten e klara nu!!Lav ya pussis

Anonym sa...

Jag har samma problem när jag letar efter stövlar, det är inte många som går att knäppa och det är SÅ störigt!