torsdag 25 september 2008

Fan fan fan

Fan fan fan va det ska va svårt att vinna en auktion, oh jag vill ju så j...a gärna ha dessa skor. Har fått ge upp dom svarta har lagt bud på ett par grå istället. Tydligen inte bara jag som vill ha dessa skönheter.
Har varit lite flitig också, målat färdigt ännu en tavla, ska ner o lämna den hos Malin innan jag börjar jobba imorgon, tvi! Men det är min tur att jobba den roliga helgen. Ska bli jätte kul särskilt när min nacke har börjat trilskas igen. Tur man jobbar på en lugn o liten avdelning.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh sicken otur, de är verkligen hur snygga som helst! håller tummarna för att du får de gråa istället :)

Anonym sa...

Håller också tummarna för de grå!

Anonym sa...

åhh din konstnär....
har du kollat upp prinsesstavlorna?
sandra leo.