söndag 21 september 2008

Dax igen

Jaha då var det dax för dåligt barn igen, denna gången är det Melwin o hans mage. Han har nog fått i sig laktos för nu rinner det igenom honom. Men som tur är jobbar jag kväll imorgon så svärmor ska vara här hos barnen. Får se hur det är med honom i morgon annars stannar jag hemma med honom på tisdag, har fått tid hos doktorn till honom då. Ska prata om laktosen o sen vill jag ha något som jag kan ge honom när han får migrän anfall.
Har varit på t-party idag hos Anette, var riktigt duktig o köpte bara ett litersmått, behövde faktiskt det för det har vi inget.
Har fått 2 tavel-beställningar idag o kanske 6 små tavlor, kul när det rulla på lite, för jag älskar att vara kreativ, mår som bäst då.
Tänk om man varit jätte rik o sluppit jobba på l-gården, bara kunnat måla o sy, haft en ateljé här hemma, oh va det hade varit underbart. Drömma kan man ju alltid.

Inga kommentarer: