onsdag 23 april 2008

Vänner för livet!





Tänka sig att skaffa en hund till var det bästa vi kunde göra, för oss att ha en till underbar lite fis att mysa med o för zlatan som fick en vän för livet. Vi var så oroliga i början att Zlatan o Berra inte skulle trivas tillsammans men det gör dom. Där Zlatan går där går Berra, dom myser o busar, o njuter av varandras värme när dom sover.

i morgon är det torsdag igen o jag är ledig, jag o ozzian ska ha en mamma o son dag, vi har bestämmt oss för att vi ska måla. Ska passa på att ta det lugnt inför helgen, på fredag ska vi spela brännboll med kommunhoppet, på lördag ska vi fira Maria i njura( barnfria:-)) o på söndag ska vi på Almas dop. Så denna helgen går säkert jätte fort.
Nu ska jag snart natta kidsen sen blir det sängen för mig o nya "allt i hemmet", det kallar jag mammatid.

2 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

hihi. va bra att zlatan o berra kunde ihopa. de ser verkligen ut att trivas ihop. =) kram ida

MLE sa...

det låter som en mysig avslutning på dagen. Älskar dig