lördag 26 april 2008

Pigg 80:e åring eller otränad 27 åring?

Igår gav jag allt, o vi vann!!!!!!!
Spelade brännboll igår kväll i Knislinge vi blev bara två lag men det räckte ju. Kul som fan var det, vi offrade oss alla i vårt lag, en fick en boll i huvudet ( Emelie) en snubblade i en håla o föll (Anton) o en gled med ansiktet i gräset. Själv förstretade jag mig i massor så vi förtjänade verkligen att vinna.
Efteråt åkte vi hem till Ing-Marie o fixade till oss o tjatade massa jobb, sen bar det av till rösthållaren. Men det tyckte jag var en miss, kändes liksom som om jag inte passade riktigt in, har faktiskt aldrig gillat att vara i Knislinge (hoppas att ingen tar illa vid) så jag o Nimnim tog taxi hem rätt tidigt. Men det var skönt i morse när O väckte mig kvart över 6.

Har hunnit måla färdigt tavlan som jag ska ge Maria ikväll när vi ska dit, kul!
Berättar om kvällen imorgon, har jag tur o huvudet fungerar som den ska så ska jag komma ihåg kameran ikväll.

Ta det lungt där ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! "Fyndet" ligger i Glimåkra, i samma hus som Salong Intim och Garn-affären. =)