fredag 18 april 2008

alltid på språng...

Vill först lägga in en bild på min älskade mamma o Thomas, när dom överraskade oss med bröllop när dom firade sina födelsedagar. Älskar er så mycket o jag hoppas att ni alltid får vara så här lyckliga.

Igår var jag o hjälpte Malin i affären det är alltid lika roligt, blev tillfrågad av henne o Lotta om jag vill följa med till Danmark på mässa i augusti, dom annar inte hur lycklig dom gjorde mig, är ju bara en dröm att få komma dit. Var en sväng uppe på IKEA med Benza också vi fikade o handladelite, så skönt att komma iväg bara han o jag, även om det bara var i 3 timmar.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv 11, då ska jag vara hos kuratorn, känner inte för det, men vem längtar efter att sitta o dra upp saker som gör en ledsen. Men man måste gå igenom allt gammalt för att kunna komma vidare. Det är något av det bästa jag gjort för mig själv, detta med kuratorn,tror faktiskt att alla hande behövt att ha någon att prata med.
sen blir det lunch med Malin innan jag svidar om o sticker till jobbet jiiipppiii, not- Det är så jävla tråkigt att jobba helg, särskillt när det är kalas idag.

Inga kommentarer: