måndag 25 augusti 2008

Nej va kass jag är!



Det är så mycket man ska göra o va duktig på, som det här med att blogga. Benza är ju iväg i veckorna o tar med sig sin dator, o då blir det ju jätte jobbigt att inte kunna ligga i sängen o kolla datorn utan man måste resa sig upp o gå 4 meter in i datarummet. Jisses vilket problem!

Har varit rätt mycket på tradera dom sista dagarna o har vunnit några akutioner på klädmönster. Till barn då, lika bra att börja i små skalor. Har fått låna Anettes symaskin så nu är det bara tyg o tråd som fattas. Ska börja med att sy en klänning tänkte jag. Visar dom senare när dom är färdiga (typ om 1 år) tänkte starta en syblogg, jag som är så j...a duktig på att uppdatera här.
Nej nu ska jag sminka mig o borsta tanden sen ska jag o O följa med nimnim till vetrenären. sen blir det stan o handla mat, jiiippiii!

Jo, glömde att berätta att på fredag sticker vi ut med husvagnen igen oh han är rena paradiset, vår lille knaus.

Inga kommentarer: