lördag 12 januari 2008

Skitrolig kväll



Igår kväll kom Jonas, Johan, Patrik, Robin, Lillevink o Hebbe hit, vi drack lite o spelade gurra o sjung , det var ett tag sedan vi gjorde det så det var skitroligt. Senare spelade vi singstar, o höll på till kl 2. Tänka sig hur bra vi fostrat barnen, dom sov hela kvällen o stördes inte av vår skön- sång, hihi.
Idag kom mormor upp en stund, det var mysigt vi satt påkökssoffan o traggade o drack ett glass vin. Hon hade köpt ett tyg som hon ska sy en sjal till mig o sen ska hon hjälpa mig att sticka en också, kul. Har ju sagt att jag ska vara kreativ detta året.
Ska försöka hitta lite gamla brädor som jag kan måla på, finns det någon som har det så hör av er ;-) Har många ideer just nu, kuligt!
Har satt in bilder på min älskade Zlatan, är så glad att han är hemma, dressen fick han av uppfödaren, ska få mönstret så kan jag också sy upp några stycken.
Har en sjukling här hemma Ozzian har blivit förkyld o febrig, hoppas att det går snabbt över.

Inga kommentarer: