onsdag 2 januari 2008

Ett nytt år

Jaha då var det nytt år. Man undrar bara vart det förra blev av. Jag har önskat mig ett långt o underbart år med massor av renoveringar o förbättringar i vårt lilla hem.
Inte massa tråkigheter som det gamla slutade med.
Ska också börja måla igen, det är bara så att det är något jag kräver för tillfället, lite egen tid då hjärnan kan vila ifrån verkligheten en stund.

Ozzian fyller 4 år på söndag kan inte fatta att vår lilla kille har blivit så stor, nu har vi ju ingen liten baby här hemma, hmhm, det är kanske snart dax för en liten till;-)

Det börjar kännas som om livet kommer tillbaka sakta med säkert o jag börjar längta framåt, tänk vad mycket man har framför sig. Börjar jobba igen imorgon, ska bli skönt att komma igång igen, även om jag bara ska jobba 25 % nu i början.


Ska också ta tag i mina vänner som jag har försakat en del nu när man har mått dåligt, men som ändå stått vid min sida o aldrig sviket.

Detta är mitt framtida år, 2008, som jag fyller med massor av kreativitet, kärlek och omtanke.
Till er där ute som har hittat mig här, välkomna till min värld.

Inga kommentarer: