söndag 29 april 2012

Söndagshäng i trädgården.....

är det tänkt idag.
Bara hoppas på bättre väder än igår.
Vi ska ge oss ut så fort lille Totte ska sova.
Vet inte om man har någon hjälp av mannen,
som tyvärr fick en rejäl allergichock igår kväll=(

Jag ska ut i alla fall =)
Plantera mina nya rosor som jag gav 
mig själv för att jag varit duktig hos tandläkaren =)
White cover heter dom,
& nu ser jag att det är en marktäkande ros/ kantros.
Det sa dom inte till mig i affären .
Ja ja vi får väl se hur dom blir.

Hoppas ni får en underbar söndag!
Kramen/Emma 

1 kommentar:

Fröken Grön sa...

Åh, vad härligt med trädgårdsarbete! Jag tänker också ta mig en liten tur ut i friska luften idag; får väl dra en mössa över mitt inlammerade öra.

Nya rosor låter spännande. Marktäckande rosor brukar vara oerhört tacksamma, de fyller ut en rabatt på nolltid. Om du vill ha något som är lite högre kanske du kan plantera in något annat bakom.

Fint skåp och fin text om din svärfar i förra inlägget. Förstår att saknaden är stor, men skåpet blir ju ett fint minne.

Ha det så gott idag!
/Anna-Karin