lördag 14 januari 2012

Nu är längtan låånngggg....



nästan lite deprimerande lång faktiskt.
Men som vanligt dom här mörka & långa
månaderna börjar jag med något jag älskar.
Jag tar fram mitt block,
ritar & planerar vår trädgård.
Drömmer mig bort i alla
underbara trädgårdsbloggar.
Vi ska utöka vårt trädgårdsland=)
& bak den finns det just nu en rabatt
vars blommor jag måste gräva upp=)
Så nu har jag ritat upp en ny rabatt med pergola
& allt, oh va jag läännggttar!!
Det kommer bli så bra.



Bjuder på lite bilder från förra året
& vår underbara trädgård.
Ha det gott mina vänner!
Kramen/Emma

3 kommentarer:

Zazza sa...

Vilka härliga bilder från trädgården. Ja, jag längtar också villt till våren och att få sticka fingrarna i myllan och få tjockt med jord under naglarna. Sitter med och planera för nya äventyr i kolonien. Under tiden har jag tagit in grenar och drivit fram blommor. Det är ju svårt när man är hialös.

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej..Hvor er det smukke billeder, og skønne blomster..Jeg længes også efter den tid..Kh Camilla

sandra sa...

Fina bilder