onsdag 1 december 2010

Vår bästa tid är här.........

Julen!!!!
Jag älskar att pynta & göra fint inför julen.
Tycker om att ta in naturen i hemmet, med kransar & liknande.
Mina färger brukar vara i vitt & silver, men i år tänkte jag även ha mer rött & kanske t o m
lite grönt.
Älskar ljus i alla dess former.
Jag bakar nästan aldrig förutom pepparkakor & pepparkakshus.
Julgranen är självklar & den klär bara jag
( pojkarna har varsin på sitt rum som dom ansvarar för)


Julen är för mig den bästa tiden,
då ljusen får brinna i mörkret.
Svårt för mig att hitta något jag inte gillar,
skulle väl vara tomtar i plast =)

5 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Roligast är ju de fina julpynten som barnen kommer hem med.. =)

Jenny sa...

Kan inte göra annat än att hållamed. Julen är helt underbar, älskar alla tända stjärnor och brinnande ljus. Det klias i fingrarna för man vill bara "piffa" lite hela tiden.
Grattis till magen förresten! Så roligt!

Anonym sa...

Jaha oki och jag som har köpt en tomte i plast till dig !Vad jag än gör e fel!!!Puss //Sis

kallebodalantliv sa...

javisst är julen en härlig tid ...sådan avkoppling att pyssla ...och så blir ju barnen så glada över sina granar på rummen ...ha det gott ..jeanette.kallebodalantliv

Karoleen sa...

Hej,
Har du fått ditt Vita Gåvor paket? Jag har inte sett något inlägg om ditt paket.
Mvh Karoleen