söndag 1 augusti 2010

Vilken höjdar helg.......





den har varit lång, intensiv, vacker & helt underbar.
Tänka sig att man nu är fadder till 2 underbara små varelser,
vilken ära,
att bli betrodd med detta.
& jag lovar att jag ska vara deras vägvisare i livet,
f
ast jag inte kan säga att jag är den mest troende
så vet jag att jag kan stötta, trösta & finnas där,
förhoppningsvis väldigt länge.






Dessa änglar har jag sytt med kärlek
till dessa 2 underverk.
Som era skyddsänglar kommer dom att vaka över er!
Älskar er!
Kramen/Emma

4 kommentarer:

kallebodalantliv sa...

Jättesöta dockor ...dom kan du starta massproduktion på och sälja ...man ska komma på det där som ingen annan kan ...om man nu har tid till det förstås ..den räcker ju aldrig till ...jag har några semsterdagar till sedan börjar jobbet ..suck ! visst är det kul att få vara fadder det är jag med ..barn träffar jag hela dagarna i mitt jobb ...jobbar på en förskola 1-3 år ...så jag är rättså trött när jag kommer hem ..så det blir tyvärr inte så ofta jag träffar mina brors barn ..men ibland så ...de blir glada när faser kommer ialla fall ...ha en bra dag ! kram jeanette.kallebodalantliv

MLE sa...

Åh vi blev så glada för Helmers fina gröna skyddsängel!!
Du kommer att bli världens bästa fadder precis som jag är världens bästa fadder till lilla M hihi Pussen

Anonym sa...

Skyddsänglarna är ju presis lika fina o underbara som min,som jag fick på min födelsedag.Du är så duktig,Puss puss mam

Anonym sa...

Lika glada blev vi för Alvas skyddsängel!

Den e jättefin och absolut bästa present man kan få till sitt barn.

Vi valde även gudmor/gudfar och fadder med stor omsorg och e glada att ni ville vara Alvas!

Love

Anette