tisdag 20 juli 2010

Nu kommer verkligheten....

& min underbara semester är slut.....
Jag ljuger om jag inte säger att ångesten finns i magen idag,
Jag har haft 3 toppen veckor, med fantastiskt väder,
så nöjd det är jag.

Tänkte försöka komma igång med bloggandet igen=)
I alla fall 2-3 gånger i veckan=)

Nu ska jag snart vinka av mina pojkar som ska sova hos
sin farmor,
dom gillar att få åka på minisemester!

Jag bjuder på lite bilder från vår blommande trädgård
& önskar er en underbar dag

Kramen/Emma




2 kommentarer:

Zazza sa...

Jättefina rosor och andra blomster du har i trädgården. Man blir så glad av att se trädgårdsbilder.

kallebodalantliv sa...

Å ! EN NY BESÖKARE VAD SKOJ ...roligt att du lämnar en kommentar det gillar jag ..har just kikat in till dig ..vad fint du har det ...kommer att kika in fler gånger ..kristianstad är ju inte långt härifrån ..min bror bor där förresten ..jag kan hålla med om att det är härligt att vara moster ...jag är ju en faster så jag vet ...älskar verkligen mina brorsbarn också ...ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv