torsdag 29 april 2010

Denna dagen har varit helt galen!
För det första så kan jag rekommendera att om man vaknar & känner att idag är det migrän varning!
Stanna hemma i sängen!!
Ja det gjorde ju inte jag, trodde att jag dog, säkert 4 gånger=)
Ändå hann jag med en hel del på jobbet, handling, bakning & städning.

Men nu är jag mör, tur jag är ledig imorgon=)
Nu ska jag ta ett ryck på mitt skåp, vill ju ha den färdigt!

Ibland önskar man att man hade en liten hustomte som kunde fixa & måla här hemma.
Det är så roligt med inredning men ibland är det SÅ otroligt tråkigt att måla,
fast mannen min är jättesnäll & brukar faktiskt måla.
Men när han jobbar sent får man ta tag i penseln sj.

Imorgon får vi gäster här hemma, då ska vi till ån & kolla in majbrasan, till pojkarnas stora glädje, så fascinerande med eld.

Jag önskar er en underbar kväll
Kramen/Emma

Inga kommentarer: