fredag 23 oktober 2009

Igår fick jag se mosters lill? hjärtegull på bild, vilket förgyllde min dag.
Det fick mig att blicka tillbaka till för snart 9 år sedan (på söndag) då vår förstfödda, lille Melwin föddes 10.14 på csk.
Känner att jag har en väldigt sentimental dag idag, ovanpå allt så vaknar lille O med huvudvärk & feber. Så nu ligger han i sin säng & kollar på Bo ko, vilken är en mycket stor favorit här hemma hos båda pojkarna. Men hos deras mamma är snart Bo ko ett stort hatobjekt, drömmer om:
"Vem är störst o vackrast i skogen?
Jo BO, BOBO
Vem kan snida träskor på logen?
Jo BO, BOBO!!!!"
Herregud, måste nog ta tag i mitt liv=)
**Kärlek till er**
(bilden är lånad)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Grinar gott här... kommer ihåg hur vi drömde om alla låtarna från öppna förskolan...De kunde vi sjunga i sömnen!!!

mio sa...

Tack! Det är spännande. Och läskigt.. Martin hälsar tillbaka! Himla snygg blogg du har. Kram.

MLE sa...

Jag älskar dig