lördag 29 augusti 2009

Stockholm tur & retur (snart)

Jaha då har snart hela helgen i Stockholm & Formex gått, imorgon åker vi hem.
Idag har vi myst bara jag , Malin & lilla moster här hemma, medans värdparet är på fiiin-fest, vi har ätit indiskt & sushi & naturligtvis har det blivit lite vin.
Har hänt massor här men ärligt talat orkar jag inte skriva mer, kan säga att det tar på krafterna att gå på mässa, så jag sätter in lite bilder istället.

Lottas & Mattias place


Min personliga favorit Miljögården




Säger inget så har jag inget sagt...

Lilla oss!

Lottas fina butik......


Hittade ny trevlig leveratör, spännande...



Våra helt underbara värdar här på Liiiiidingöö.

Tack för att ni låter oss stöka ner i er fina lägenhet.

1 kommentar:

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Formex tar på krafterna:P Åhh så fint det är i Lottas och mattias place. Kram