torsdag 2 juli 2009

SOL, SOL ÄLSKADE SOL!!!

Ni vet, ibland kan man vakna med en sån där härlig känsla imagen, det gjorde jag idag. Solen skiner och jag är ledig, barnen hemma och jag är på topp. Sitter just nu ute i ute-rummet och kollar in lillfis som badar och leker så fint, snart kommer M hem från märkestagningen. Hoppas på ännu en dag att bara kunna va.
Har tillbringat dom flesta av våra soliga dagar (dom man har varit lediga på) tillsammans min syster yster, jag hoppas att alla får uppleva denna underbara kärlek, som bara systrar kan ha, älskar dig Nimnim.
Så nu har jag bara en dröm kvar, vilken jag hoppas, hoppas slår in i höst:-)
En resa med våra favoriter:-)

2 kommentarer:

MLE sa...

Älskar dig oxå, håller oxå tummarna till hösten!!!Ses snart i plurret!!

Lotta sa...

Håller tummarna för er..... Förstår dig helt det där med syster kärlek...fast jag å syrran kan nog bråka lika mycket... Man är lika mycket lika som man är olika som personer....

Pöss