tisdag 28 oktober 2008

Vi överlevde.....


Fina tårtor som mam hade slängt ihop!

Han blev så glad att vi ska titta på monster jam.

Fy bubblan för maginfluensa, men nu har vi haft den hela familjen, det var en mycket tyst o lugn dag igår här på getvägen. Men det är det inte idag. fast man är rätt mör i kroppen. Det måste ha varit i luften här hemma i helgen, hade ju kalas. För det var inte bara vi som har blivit smittade mam, thomas, emelie, jimpa, svärmor, patrik o töserna Dalèn, o idag hörde jag att sebastian oxå har blivit sjuk. Fy va det är smittsamt, igår var det enda jag tänkte på att tvätta rent på toa o va jag önskade jag hade lite handsprit (yrkesskada)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina tårtor! Nu har Filip också fått maginfluensa.. så snart är det väl vi vuxnas tur här också. Gick det över fort?

MLE sa...

tänk att jag tänkte oxå på handsprit hihi!! Tur att det går över så fort.