måndag 7 juli 2008

hemma

efter en helg utan barn, hundar o även man (som blev sjuk)har jag förståt hur viktigt det är att jag som mamma, matte o fru får ha egen tid.
Jag älskar dessa underbara varelser o dom är så nödvändiga i mitt liv för att jag ska må bra.
Nu när jag kommit hem känner jag mig som en starkare männinska, det är så viktigt att få längta efter varandra.
Känner mig lycklig att ha kommit iväg o har haft så otroligt roligt utan att ha dåligt sammvete. Det är minnen för livet dessa resor till Ydre countryfestival. allt är så lätt där, människorna är underbara, musikte är fantastisk. att bara kunna va o ligga i skuggan av ett släpp hela dagen o leka gissningslekar är helt otroligt. Ett sant nöje för själen.

Nu i veckan är det bara jag o barnen hemma, Benza jobbar ute hela veckan o kommer inte hem förrän påtorsdagkväll. Så det ska bli mycket mys. Idag har vi tittat på Narnia-filmen tillsammans, för idag behöver jag ta igen mig efter helgen o även tvätta upp ALL blött tvätt, jiiipppiii!







1 kommentar:

MLE sa...

Helt sjukt roligt, tack så mycket för att du finns!!! Puss